566592
Książka
W koszyku
Zebrane w niniejszym tomie rozprawy dotyczą kilku problemów dydaktyki specjalnej najbardziej aktualnych i ważnych w tej dziedzinie wiedzy. Rozprawy te są próbą odpowiedzi na pytania nurtujące studentów, pedagogów specjalnych i terapeutów na co dzień pracujących z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Wprowadzenie * Rozdział 1 * Dydaktyka specjalna a dydaktyka ogólna * Rozdział 2 * Uwarunkowania procesu kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi * Rozdział 3 * Zastosowanie nowoczesnych technologii w edukacji dzieci z niepełnosprawnością * Rozdział 4 * Edukacja ku twórczości w systemie kształcenia specjalnego ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji uczniów niepełnosprawnych intelektualnie * Rozdział 5 * Jedność ciała i psychiki, czyli o powstaniu nurtu zwanego psychomotoryką i stosowanych metodach * Rozdział 6 * Możliwości wykorzystania metody projektów w pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi * Rozdział 7 * Integralna działalność nauczyciela w pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi * Rozdział 8 * Edukacja seksualna osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi * Rozdział 9 * Dobór i wykorzystanie środków dydaktycznych na zajęciach edukacyjno-terapeutycznych w szkole podstawowej i gimnazjum * Rozdział 10 * Ćwiczenia kształtujące sprawność językową niesłyszących uczniów
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18242 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy art.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej